Wystawa championów w Trapezie

Cześć!

Dzisiaj, zgodnie z obietnicą daję zdjęcia z wystawy. Nie ma ich wiele, bo było dużo ludzi i trudno robiło się zdjęcia. Co najmniej raz w roku jeżdżę na wystawę psów. W efekcie byłam na dwóch :) Rok temu byłam na wystawie psów rasowych PRESTIGE w Lesznie, w tym roku też planuję tam jechać (1 albo 2 czerwca). Może kiedyś dam zdjęcia z zeszłorocznej wystawy :) A teraz te z ostatniej:

Cocker spaniel, który odpoczywa :3 Jest naprawdę spokojny, moje psy wśród tylu innych ludzi i zwierząt by oka nie zmrużyły, prędzej by powariowały :D No cóż, ale te psiaki są do wystaw przyzwyczajane od szczeniaka, więc... ;)
Niestety zdjęcie trochę niewyraźne, ale w pomieszczeniu źle robi się zdjęcia. Śliczny airedale terrier :) 
I kolejne niewyraźne zdjęcie :( Na zdjęciu widzimy pieska rasy shar-pei *.*
Wielllllki owczarek kaukaski :3 Jest naprawdę śliczny, ale jak się go widzi na żywo, to ogromny ^^
A to są... a nie wiem xD Jak ktoś się orientuje jaka to rasa, to pisać w komentarzach ;) Ja się na tego typu psach za bardzo nie znam, interesuję się bardziej owczarkami itp.
A to jest... wygląda trochę jak szczeniaczek akity. Czy to może jakiś szpic? Trudno określić :D
Doberman w swej pełnej okazałości xD Jest śliczny :* Chociaż nie popieram kopiowania ogona i uszu, ale co zrobić?
A tu wyżeł... węgierski? Nie wiem, chyba tak. W każdym razie tak myślę. 
Ogólny rzut na ring wystawowy.
Nie wiem dokładnie jaka to rasa, na pewno jakaś myśliwska xD Znaczy znam tą rasę, tylko na złość nazwy zapomniałam.! :3
A tutaj mamy ślicznego psiaka rasy bearder collie :*
Wilczak czechosłowacki obwąchuje bearder collie :)
Tutaj malutka chihuahua :) Zrobiłam jej mnóstwo zdjęć, ale mała za nic nie chciała usiedzieć w miejscu, tak więc na żadnej fotce nie widać jej pyszczka :D Jest urocza :*
Foksterier :3 
To jest chyba Cane Corso, ale ja się na molosowatych psach nie znam, więc niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ^^
Zapomniałam jaka to rasa ;( Ale tak słodko opada mu grzywka, że aż miło popatrzeć :*
Tutaj ten sam psiak, tym razem w pozycji wystawowej.
I kolejny rzut na ring wystawowy :3
Shih-tzu! :D
I kolejny shih-tzu :3 (a może to jest Lhasa Apso? nie, nie to chyba shih-tzu...)
A tutaj mła z chartem :3 Jego właściciele siedzą przed nami :)

Ta i jak, podobało się? Na osobę na ostatnim zdjęciu please nie zwracać uwagi :D
Być może niedługo dodam zdjęcia z wystawy z zeszłego roku. Pa!

3 komentarze:

  1. Jakie świetne mordki *.*
    Jak będę mieć swój dom , to oprócz kota , chcę mieć królika i husky'ego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne psiaczki :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak szkoda że nie mam blisko do jakiej koliwiek wystawy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze :)
Jeśli chcecie, zostawcie adres na swojego bloga, na pewno na niego wejdę.

Prosiłabym, aby osoby "anonimowe" podpisywały się pod komentarzem imieniem/nickiem. Z przodu dziękuję.