Champion of Champion's Show Leszno 2015

W ostatni dzień ferii wybrałyśmy się z Klaudią od Abi na wystawę psów Champion of Champion's Show do Leszna. Byłam na tej wystawie dwa lata temu, pisałam nawet o niej na blogu, o tutaj ;) Nie brałam na wystawę Tosi, bo po pierwsze, miała niewielkie problemy z łapką, nic poważnego, ale trzeba na nią jeszcze uważać, po drugie, lada dzień ma dostać cieczki i jest nerwowa, po trzecie, jest tam za ciasno i strasznie by się stresowała. Przejedziemy się za to razem na PRESTIGE, w maju :) 
Porobiłam trochę zdjęć, aczkolwiek jakość i światło nie powalają, bo warunki do fotografowania nie były za ciekawe, ale coś tam wyszło ;) Uwielbiam jeździć na wystawy psów, to była moja piąta wystawa. To świetna okazja do poznania nowych ludzi i cudownych psiaków! Kto wie, może i ja kiedyś będę wystawiała swojego psa?... marzenia :) A teraz zdjęcia! 
Widok z góry :)
Najcudowniejsze aussie!
 Teoś, cudowy border collie z hodowli Hope Of The Future (strona hodowli klik!). Świetny psiak ze świetnej hodowli! Też kiedyś zaopatrzę się w takiego borderka, muszę tylko namówić rodziców, choć na razie nie wyobrażam sobie, żeby Tośka pozwoliła dzielić moje (czyt. nasze) łóżko z jakimkolwiek psem, który nie jest Tropkiem :P 
 Właściciel Teosia pokazał nam kilka sztuczek, które potrafi psiak :) 
 Jeśli kiedyś zdecyduję się na bordera, już wiem z jakiej będzie hodowli :) 
Grzywacz chiński ;) 
Pomeraniany, rasa, której wypatruję na każdej wystawie :D
Yorkshire Terrier
Owczarek belgijski groenendael 
Owczarki szetlandzkie <3 Miałam przyjemność głaskać tego pierwszego :) 
Kolejne grzywacze chińskie :) 
Chart polski, o ile się nie mylę :p
Mops! :P
Shih-tzu :) 
Ziewająca chihuahua ;)
Beagle
Najliczniejsza grupa psów, które pojawiły się na wystawie - gończe polskie :) 
Nie jestem pewna co to za pies, ale trochę przypomina Australian Cattle Doga... 
Airedale Terrier 
Posokowce bawarskie ;)
Pudle ;)
Znowu shih-tzu :)
Chihuahua ;)
Teriery tybetańskie
Chihuahua
Chihuahua długowłosa
Przyznaję, że nie wiem co to za rasa... :P
 Na finale i pokazie gończych polskich niestety nie udało nam się zostać, ale mimo wszystko wyjazd uważam za bardzo udany! Przy okazji miałyśmy okazję spotkać Agatę od Sary i PerłyAnię od Nico i Alę od Gabi :) 
Oczywiście nie wróciłam z pustymi rękami! 

10 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze w wystawach są stoiska z psimi akcesoriami! :P Jeżeli mnie oczy nie mylą, widzę próbki karmy TropiDog, które niedawno używałam jako smaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis!
    Rasa, gdzie masz napisane, że to ariedale terrier to na pewno nie on. możliwe, że to są walijczyki :)
    A ostatnia rasa to juzak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis!
    Rasa, gdzie masz napisane, że to ariedale terrier to na pewno nie on. możliwe, że to są walijczyki :)
    A ostatnia rasa to juzak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś pewna, że wpuściliby Cię z Tosią? Ogólnie, na wystawy wpuszcza się tylko psy ze stawki. Rozumiem, że w przypadku dużych wystaw plenerowych można robić wyjątki, ale na halówkach szybko robi się ciasno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna bylo.:) Ale nie zabrala i dobrze, bo bylo strasznie ciasno. Na PRESTIGE bierzemy psiaki :)

      Usuń
  5. Chciałabym się wybrać kiedyś na taką wystawę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wyjazd, zazdroszczę. :)

    W&M

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne aussie *w* Strasznie chciałabym pojechać kiedyś na jakąś wystawę, zazdroszczę Ci że Ty byłaś aż na 5 ;-;
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wybrać się na taką wystawę, nie wiedziałam, że była tak blisko nas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się wybrać kiedyś na taka wystawę :D
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze :)
Jeśli chcecie, zostawcie adres na swojego bloga, na pewno na niego wejdę.

Prosiłabym, aby osoby "anonimowe" podpisywały się pod komentarzem imieniem/nickiem. Z przodu dziękuję.