Liebster Blog Award #4

Na pytania od Klaudii i Abi miałam odpowiedzieć już dawno, ale jakoś tak wyszło, że robię to dopiero teraz. Chyba nie muszę pisać co to jest LBA, nie będę też nikogo nominować. Zapraszam do czytania!
1. Dlaczego wybrałaś akurat tego psa?
Rodzice zgodzili się na psa, pod warunkiem, że będzie to szczeniak, piesek o krótkiej sierści z naszego przytuliska. Gdy pierwszy raz zobaczyłam mamę Tosi zakochałam się w niej (chyba z wzajemnością). Z ciężkim sercem zdecydowałam się jednak na szczeniaka, ze względu na Tarę, która dorosłych psów (tym bardziej suczek) nie akceptuje. 
Miał być piesek, ale urodziły się dwie sunie, za bardzo przywiązałam się do całej trójki, żeby nie wziąć ani jednej i... rodzice zgodzili się na sunię! Tosię pierwszy raz widziałam gdy miała 3 dni, wybrałam i trzymałam na rękach kiedy miała 4. Nie jest dokładnie taka, jaką sobie wymarzyłam, ale chyba byłyśmy po prostu sobie przeznaczone! 

2. Jakie jest Twoje największe marzenie związane z Twoim psem?
Po pierwsze to, żeby Tosia tyle nie szczekała i nie była taka zazdrosna o inne psy. Po drugie, ogromnym marzeniem jest wzięcie udziału w zawodach fri, agi bądź obi, ale to plany na daaaaaleką przyszłość ;)

3. Jaką część psiego ekwipunku kupujesz najchętniej?
Chyba każdy miłośnik psów uwielbia robić zakupy dla swojego czworonoga! Każdy, kto mnie zna, wie, że najbardziej kocham kupować smaczki, na drugim miejscu są zabawki, a na trzecim obróżki i szelki - wszystkie są takie piękne, że nigdy nie mogę się zdecydować! 

4. Masz jakieś autorytety z "psiego świata"?
Tak, mam i to wiele, ale gdybym miała wymienić wszystkich, zajęłoby to kilka godzin ;) 

5. Co sądzisz o metodach Cesara Millana?
Oglądałam go kiedyś, ale zawsze zapominam o której leci, więc teraz już go nie oglądam, aczkolwiek jego metody szczególnie mnie nie zachwycają, fajne jest to, że zanim rozpocznie pracę z psem, najpierw stara się pomóc właścicielowi, ale poza tym... no jakoś do mnie nie przemawiają ;)

6. Dlaczego wybrałaś takie imię dla swojego psa, co było dla Ciebie inspiracją przy tym wyborze?
Trudne pytanie! Imię dla Tropka wymyśliłam razem z mamą, gdy miałam zaledwie 3 latka. Byłam ogromną fanką książeczki "Piesek Tropek" czy jakoś tak i stąd imię! :D Tara była zgodną decyzją całej rodziny, może dlatego, że wcześniej mieliśmy Sarę. A Tosia... no cóż, wiem, że gdybym teraz miała wymyślać dla niej imię, z pewnością nie nazwałabym jej tak ;) Chyba po prostu podobało mi się imię "Tosia". Pamiętam, że jak byłam młodsza, chciałam tak nazwać swoją córeczkę, ale nie podobało mi się imię Antonina, od którego Tosia jest skrótem, więc znalazłam kompromis - i nazwałam tak psa! ;)

7. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje ze swoim psem i dlaczego?
W zeszłoroczne wakacje byłyśmy razem na Psiej Akademii w Mikoszewie - cudowni ludzie, świetna atmosfera... pyszne jedzenie! :D Nie pisałam jeszcze na blogu gdzie wybieramy się w tym roku, choć wiem to już od kilku miesięcy. Spełniło się moje marzenie i... jedziemy do Annówki na Startersów Czas! Chyba napiszę o tym osobny post, gdy wakacje zaczną się zbliżać :P Oprócz tego wybieramy się też nad morze, jeszcze nie wiem dokładnie gdzie, być może okolice Łeby :)

8. Jeśli mogłabyś wziąć do domu drugiego psa, to jakiej byłby on rasy?
Jeszcze do niedawna moim wymarzonym psem był border collie... A teraz sama nie wiem, ciężka decyzja :) Na pewno musiałabym się nad tym dłużej zastanowić, choć w ostatnim czasie zakochałam się w whippetach. A może byłby to kundelek ze schroniska? Nie mam pojęcia ;)

9. Co najbardziej lubisz w swoim psie?
To, że zawsze przy mnie jest, że pocieszy, gdy najbardziej jej potrzebuję. Lubię też to, że kocha ludzi - co prawda, do malutkich dzieci musi się najpierw przekonać, ale gdy już pozna je bliżej, pozwala im na wszystko! 

10. Leżenie z psem na kanapie vs spacer?
Zależy od pogody! Jeżeli padałby deszcz, byłoby zimno, zdecydowanie wybrałyśmy to pierwsze, ani ja, ani Tośka nie przepadamy za taką pogodą, ale gdyby było ciepło, słonecznie - oczywiście, że spacer i to jak najdłuższy! 

11. Czy kiedykolwiek próbowałaś tego, co je Twój pies? :D
Taak... jak byłam mała :P Zawsze musiałam spróbować tego, co jedzą moje psy, za co byłam wyzywana. Dziwiłam się, jak one mogą jeść tą karmę, przecież jest taka gorzka i śmierdzi! Fuuuj! 

9 komentarzy:

  1. Ale masz super że jedziesz do Annówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, widzę ze się rozpisałaś :) Masz świetne pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A my w tym roku jedziemy do Mikoszewa po raz drugi ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam :/ Fajnie że jedziesz do Annówki.

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadłam psie żarcie stosunkowo niedawno :D
    Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to ja nawet teraz psie jedzenie jem :P
    A odpowiedzi są fajne :)
    Imię ,,Tropek" też mi się podoba! :)
    Pozdrawiamy,
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię gdy na psich blogach znajdują się w takich zabawach pytania na temat psów. :) Bardzo wyczerpujące pytania i odpowiedzi.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog! Muszę zacząć was obserwować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze :)
Jeśli chcecie, zostawcie adres na swojego bloga, na pewno na niego wejdę.

Prosiłabym, aby osoby "anonimowe" podpisywały się pod komentarzem imieniem/nickiem. Z przodu dziękuję.